woensdag 24 maart 2010

Woensdag 24 maart 2010

Ik heb vandaag verder gewerkt aan mijn opdracht 4. Het gaat niet vlot vooruit want ik heb volledig geen concentratie vermogen vandaag.
Hierdoor ben ik nog niet helemaal klaar geraakt met de opdracht en zal ik proberen deze vanavond, samen met opdracht 3 af te werken. Ik hoop dat ik vanaved meer concentratie zal hebben om deze taken af te werken zodat ik morgen kan beginnen met de volgende taak.
Opdracht 3 gaat ook niet zo vlot vooruit want ik heb gemerkt dat de website die ik gebruik voor phonetics in het spaans uitlegt. Voor mij is dit geen probleem maar voor anderen wel dus zal moet ik een andere website vinden die goed werkt en gemakkelijk te gebruiken is.
Mijn ICT vaardigheden zijn hetzelfde gebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten